Splošni pogoji poslovanja Kmetije Zeleni pašnik so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Opredelitev pojmov
Ponudnik je Kmetija Zeleni pašnik, Grič pri Trebnjem 8, 8210 Trebnje.
Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec.
Splošni pogoji poslovanja
Obravnavajo delovanje spletne strani Kmetije Zeleni pašnik (www.kmetija-zelenipasnik.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
- Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- Način plačila in dostave
- Časovno veljavnost ponudbe
- Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
- Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Postopek nakupa
Ko uporabnik izpolni NAROČILNICO prejme na svoj e-naslov v nekaj dneh predračun. Ta vsebuje podatke o izbranem pridelku, količini in znesku. V povratnem mailu se dogovorimo o lokaciji in uri prevzema. Po opravljenem plačilu je njegov nakup zaključen.
Plačilo
Ponudnik izda račun v elektronski obliki ali na trajnem mediju in z razčlenjenimi stroški. Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR ali po dogovoru v gotovini ali z bančno kartico ob prevzemu.
Dobavni rok
Naši produkti bodo dostavljeni na vnaprej dogovorjeni lokaciji in ob naprej dogovorjenem terminu.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede prevzema paketa po zaključku pogodbe. Stroški dostave do prevzemnih mest so vključeni v ceno paketa.
Odstop od nakupa
V primeru, da želi kupec odstopiti od nakupa, je potrebno to sporočiti na naš e-mail ali nas obvestiti preko telefona vsaj en teden pred odstopom in navesti razlog odstopa.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene ne vsebujejo DDV, saj nismo davčni zavezanci. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Priprava izdelkov po naročilu
V primeru priprave izdelkov po naročilu se uporabnik z naročilom zavezuje, da bo naročene izdelke tudi prevzel na vnaprej dogovorjeni lokaciji. Od pogodbe sme odstopiti v primeru, ko kakovost izdelkov odstopa dogovorjeni kakovosti. Uporabnik je dolžan v sedmih dneh po prevzemu izdelkov ponudnika pisno obvestiti o odstopu od pogodbe. V ta namen mora natančno utemeljiti svojo odločitev. Ponudnik se zavezuje, da bo pripravil izdelke v dogovorjeni kakovosti.
Arhiviranje pogodb
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri ponudniku Kmetija Zeleni pašnik, Grič pri Trebnjem 8, 8210 Trebnje. Promocijska elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
- Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
- Pošiljatelj mora biti jasno razviden
- Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih
- Željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.